15.10.12 Poniedziałek – dzień długi już z nazwy

 Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w chu*a.  Za moją kasę.

Generalnie to się niekoniecznie zgadzam. Żyję według przekonania, że w każdym kraju chcą mnie zrobić w chu*a. Może nie wszyscy, ale zdecydowana większość. Poza tym trudno, żeby nie za moją kasę. Jak można mnie zrobić w chu*a za czyjeś pieniądze (charytatywne wychu*anie)?

Moje wątpliwości nie zmieniają faktu, że powyższe hasło powinno stać się mottem jednego moich ulubionych programów w TV: Wiem co jem. Ma on za zadanie zwiększyć świadomość konsumentów, czyli po prostu nauczyć ich jak nie dać nabić się w butelkę. Jak sama nazwa wskazuje skupia się na artykułach spożywczych (każdy odcinek poświęcony jest osobnemu produktowi). W związku z tym, oprócz wskazówek dotyczących zakupów, podawane są także porady na temat zdrowego odżywiania (bez przesadnego moralizatorstwa).

Pozycja tworzona z myślą o TVN Style, na którym pojawiało się dużo poradników tego typu, jednak tylko ten okazał się interesujący. Nie jest to najwidoczniej wyłącznie moje zdanie, bo oprócz tego, że nakręcono już 4 sezony, to ostatnio rozszerzono także formułę i zmieniono nazwę na Wiem co jem i wiem co kupuję. Program do obejrzenia na antenie TVN Style lub online poprzez TVN Player. Polecam.

Okropne zdjęcie dzięki uprzejmości facebookowego profilu omawianego programu.

Skomentuj

