Gdy dorosnę zostanę owocem Jogoblelli. I przeprowadzę się do Wrocławia.

Ostatnio marnie z moją samooceną. Wpadłam więc na pomysł wykonywania pewnego ćwiczenia. Mianowicie gdy widzę idącego z naprzeciwka przedstawiciela płci męskiej – najlepiej takiego, którego uznaję za mieszczącego się w kategorii atrakcyjny – mam za zadanie bezczelnie się na niego gapić. Odczuwam dziką satysfakcję gdy takowy osobnik spuści wzrok spotykając moje spojrzenie. Oczywiście nie jest to normalne, ale poprawia mi samopoczucie. A może kiedyś, w dalekiej przyszłości zamiast cieszyć się, że zastraszam bogu ducha winnych ludzi po prostu się do nich uśmiechnę…

Skomentuj

