Bansuj dziewko, bansuj: kompilacja dźwięków ostatniego tygodnia

Rzadko zdarza mi się dołączać kolejne pozycje do biblioteki utworów, których jestem w stanie słuchać. Większość rzeczy jakoś mi się nie podoba, a jestem zbyt leniwa na szukanie czegoś fajnego. Jeżeli szczęśliwym przypadkiem nie natknę się na coś nowego jestem zmuszona do katowania starych piosenek.

Słucham setki razy tego samego także ze względu na fakt, iż zazwyczaj to co najszybciej wpada mi w ucho, najłatwiej też z niego wypada. Im szybciej mi się coś spodoba, tym większe prawdopodobieństwo, że nie zostanie ze mną na stałe. Taka trochę pokręcona logika, zgodnie z którą najbardziej powinnam ukochać sobie Dodę, Kombii i Justina Biebera. Za młodu miałam nawet kiedyś niezłą rozkminę w temacie: Co zrobić żeby mi się nie znudziło? Może będę rzadziej grać tę piosenkę, za którą teraz szaleje żeby móc ją słuchać „dłużej”?

W ciągu ostatnich 7 dni natrafiłam na 3 kawałki, które z prędkością światła podbiły moje serce i grajlistę. Zastanawiam się na jak długo się polubimy. Gdzieś tam słyszałam, że najbardziej zapamiętuje się wydarzenia, do których mamy emocjonalny stosunek, smaki czy zapachy z którymi wiążemy określone wspomnienia czy uczucia. Jeżeli to samo odnosi się do muzyki, to poniższe kawałki raczej zostaną ze mną na dłużej, bo silnie mi się kojarzą.

Jedyny utwór jaki kolega miał w swoim Winampie gdy odwiedziłam go w zeszłą sobotę. Lullaby to deszcz, zepsute jabłka, miętowa herbata w jego kuchni i stare krzesło zamiast komputerowego fotela w pokoju.

Crown on the Ground to moja koleżanka z pracy z terminalnym stadium głupawki. To ja najebana wódka.

My Number to moi znajomi ze studiów. To coroczne ognisko na koniec roku akademickiego. Las, zapach smażonej kiełbasy, która i tak wpadnie w ogień, zgubione dokumenty, gitara i tanie wino.

Skomentuj

