Dozwolone od lat osiemnastu

<on> O, jeszcze aminokwasy Maryni wezmę.
<rodzicielka jego> Za moich czasów dziewczynie przynosiło się czekoladki…

Małoletnia siostra jego obczaja likier kokosowy.
<siostra jego> To jest taka butelka, czy to jest białe w środku?
<on> Białe w środku, przyzwyczajaj się.

Włączony TV, on naprawia kuzynowi lapopa, ja coś obczajam na swoim netbooku.
<brat jego> Gdyby nie ta cała technologia wasz związek by nie przetrwał. Odcięliby wam bezprzewodowy internet i nie wiedzielibyście co robić.
<ja> Myślę, że znaleźlibyśmy sobie coś do roboty.
<on> Znaleźlibyśmy jakieś inne połączenie.
<ja> Bezpośrednie.
<on> RJ45.

<on> Przestań!
<ja> No co, Ty mnie łapiesz kiedy chcesz.
<on> To co innego…
<ja> Niby co w tym innego?
<on> Ja Cię nie łapię za cycki jak robisz kata.

<ja> Laski idą do drogerii i myślą, że kupują super podkład. A tak nie koniecznie jest. Biorą coś reklamowanego co ma w środku mnóstwo shitu. A taki podkład mineralny… No słuchaj, to jest naprawdę ciekawe. Taki podkład mineralny nie dość, że ci kryje, to rzeczywiście działa leczniczo na cerę. Albo kremy BB, albo CC. Widziałeś może reklamy w TV?
<on>
<ja> Może nie zwróciłeś uwagi. No te kremy to jest podróbka takich prawdziwych azjatyckich. One są dość specyficzne. Na przykład można je zmyć tylko…
<on> Spermą?

Na Facebooku. Widzę, że jest dostępny.
<ja> Jak zwykle się nie odzywa. A twierdzi, że kocha. CHUJ.
Wraz z wysłaniem ostatniego słowa przychodzi sms od niego o treści „Kocham Cię”.
<ja>I TAK JESTEŚ CHUJEM.

Budzę się, otwieram oczy. Patrze na niego, a on z uśmiechem mówi:
<on> Śniło mi sie, że zdradziłem Cię z każda kurwą w mieście.

 

Skomentuj

